Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikační strategie firmy
Duroňová, Petra ; Drnovský, Ivo (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Renocar, a.s., jejího vnějšího a vnitřního okolí. Východiskem této práce jsou teoretické znalosti z oblasti marketingu, speciálně pak z oblasti komunikace. V praktické části jsou konkrétní analýzy aplikovány na firemní okolí, na základě zjištěných informací jsou navrženy změny, které by měly vést ke zlepšení a zkvalitnění firemní komunikace.
Marketingová komunikace sportovního klubu Karate K4 Hodonín
Šabová, Dominika
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci sportovního klubu Karate K4 Hodonín. Teoretická část obsahuje literární rešerši zahrnující základní pojmy marketingu, sportovního marketingu a marketingové komunikace v rámci sportovních klubů. Praktická část zahrnuje hodnocení současné situace a marketingové komunikace tohoto zapsaného spolku. Také provádí sběr primárních dat prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření ke zlepšení marketingové komunikace s veřejností, zvláště pak s potenciálními zájemci o daný sport a stávajícími členy. Dále budou navržena opatření související s obchodní činností sledovaného subjektu.
Esportový team jako nástroj marketingové komunikace
Zeman, Ondřej ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Esportový tým jako nástroj marketingové komunikace se věnuje fenoménu esportu a jeho možného užití v marketingové komunikaci značek. Práce popisuje možnosti, které mohou komerční značky využít při oslovování nové cílové skupiny - samotných hráčů či fanoušků kompetitivního hraní počítačových her. V teoretické části se zaměřím především na vysvětlení pojmů z oblasti gamingu a esportu, které jsou potřeba k pochopení kontextu a samotné cílové skupiny této komunikace. Práce v úvodu zasazuje historii esportu do časové osy, popisuje základní sociální média, platformy či herní tituly. V analytické části analyzuji mediální obsah esportového týmu eSuba, kde kladu důraz na komunikaci jednotlivých partnerů. Pro potřeby práce jsem si vybral období roku 2021. Zároveň jsou součástí práce hloubkové strukturované rozhovory s představiteli esportových týmů, které by měly přiblížit pohled na marketingovou komunikaci z jejich odborného pohledu. Z rozhovorů vyplynulo, že týmy preferují dlouhodobější spolupráce založené primárně na finanční odměně. U spolupráce by měl být jasně stanovený cíl a měla by působit přirozeným dojmem. Práce by v konečném důsledku měla mít doporučující charakter pro komunikační experty, kteří chtějí využít esportový tým k propagaci značky.
Komparace elektronických sportů a vybraných sportů z marketingového hlediska
Žežulka, Martin ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s tématem elektronického sportu a s možným využitím jeho marketingového potenciálu. Zabývá se paralelami s tradičními sporty a na příkladech sponzoringu, product placementu, aktivitách společenské odpovědnosti a následných úskalích se snaží znázornit, v čem si jsou tato odvětví podobná, a v čem se naopak liší. V první části se práce zabývá fenomenologií sportu, díky které je možné odpovědět na otázku, zdali lze považovat esport za sport. Dále se práce věnuje historii esportu za účelem uvedení čtenáře do souvislostí v současnosti. V následujících kapitolách jsou pak vysvětleny zkoumané marketingové nástroje a média, na kterých se můžeme s esportem a tradičními sporty setkat. V praktické části jsou pak na konkrétních příkladech znázorněny jejich implementace v obou odvětvích.
Comparison of benefits and drawbacks of sport sponsorship as opposed to traditional advertising
Belovski, Sašo ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Foret, Miroslav (oponent) ; Ševčík, Miroslav (oponent)
Charles University in Prague Dissertation Work Faculty of Physical Education and Sport Bibliografická identifikace: Autorovo křesní jméno a příjmení: Sašo Belovski Název disertační práce: Srovnání výhod a nevýhod Sportovního sponzorství oproti tradiční reklamě Obor: Sportovní Management Vedoucí disertační práce: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Rok prezentace: 2017 Anotace Cílem této dizertační práce je odpovědět zda rozhodující činitelé v oblasti marketingu upřednostňují a z pravidla využívají reklamu nebo sportovní sponzorství a které jsou rozhodujícími faktory, které je mohou přesvědčit, aby byli nakloněny k prvnímu či druhému propagačnímu nástroji. Hlavní výzkum se opírá o kvalitní metodu 'fenomenologického studia' s cílem porozumět tomu jak jednotlivci (manažeři) vnímají určitou zkušenost v každodenních procesech, které činí logiku v reálném životě, t.j. jaký smysl a jaké jsou jejich zkušenosti strukturovány pokud jde o daný jev (dva propagační nástroje)? Tato znalost byla zachycena osobními rozhovory s relevantními osobami s rozhodovací pravomocí z osmi renomovaných značek. Obdrželi částečně strukturovaný dotazník s volnými otázkami, které je motivovaly ke sdílení svých názorů a pocitů. Výsledky těchto rozhovorů byli interpretovány narativní metodou. Byla vytvořena maticová tabulka, která vysvětluje a...
Koncept CSR a jeho efektivnost ve vybraných organizacích metodou KORP
Suláková, Jana
Předmětem této diplomové práce je společenská odpovědnost u vybraných podniků a její zhodnocení metodou KORP. V teoretické části práce je uvedena definice společenské odpovědnosti, sociální, environmentální a ekonomická oblast CSR. Dále jsou uvedeny přínosy a příbuzné koncepty k CSR. Poté jsou rozebrány jednotlivé aktivity v oblasti CSR a metody hodnocení CSR. Poslední kapitola teoretické části obsahuje přehled kritérií a subkritérií, která autorka hodnotí metodou KORP. V praktické části autorka analyzuje tři mezinárodní firmy působící v odlišném odvětví. Při analýze autorka vychází především ze zprávy o CSR jednotlivých společností. Podle výsledku hodnocení jsou navrhnuta doporučení a jsou klasifikovány silné a slabé stránky společnosti.
Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory
Stejskalová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je inovace nabídky cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Na základě zpracované analýzy z rozhovoru a dotazníkového šetření navrhnout možnosti na zlepšení aktuální nabídky, a to doplněním současné nabídky o nové možnosti či produkty pro sponzory a o nové sponzorské balíčky nebo o nové sponzory. Tato práce bude sloužit cyklistickému klubu jako návrh na zlepšení nabídky pro sponzory do budoucích ročníků. Metody: V práci bylo využíváno jak kvantitativních metod, tak metod kvalitativních. Z kvantitativních metod byla použita metoda elektronického dotazníkového šetření určená pro sponzory závodu. Z kvalitativní metody byla využita metoda polostrukturovaného dotazníku s marketingovým ředitelem závodu. Výsledky: Na základě rozhovoru s marketingovým ředitelem závodu Transbrody a dotazníkového šetření pro sponzory se ukázalo, že by sponzoři závodu uvítali i změnu současné nabídky. Ukázalo se, že organizátoři vůbec nevyužívají sponzorské balíčky a nepracují s aktivací sponzoringu. Bylo doporučeno vytvoření těchto balíčků. A u jednotlivých sponzorů navrhnuto, jak upravit nabídku pro konkrétního sponzora. Zároveň jsou zmíněny návrhy pro celkovou úpravu nabídky pro sponzory. Klíčová slova:...
Návrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovce
Jarešová, Kristýna ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovce Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhu na obchodní spolupráci pro potenciální sponzory vybraného extrémního sportovce. Metody: V práci je využita metoda hloubkových rozhovorů, elektronického dotazování a analýza dokumentů. Hloubkové rozhovory jsou provedeny s vybraným extrémním sportovcem, pro něhož je návrh spolupráce vytvořen a se současnými sponzory vybraného extrémního sportovce. Elektronické dotazování slouží ke zmapování sponzoringu extrémního kajakingu ve světě. Respondenty tvoří zástupci světové špičky sponzorovaných jezdců z celého světa. Sekundární výzkum a analýza dat proběhly z dostupných primárních elektronických zdrojů. Výsledky: Výsledkem práce jsou dva specifické návrhy pro potenciální sponzory. Návrhy byly vytvořeny na základě podrobné analýzy vybraného extrémního sportovce. Jeho profil a fungování současného sponzoringu dokreslily hloubkové rozhovory se současnými sponzory. Pro lepší orientaci v odvětví sponzoringu extrémního kajakingu byly vytvořeny dotazníky pro nejlepší světové sponzorované jezdce. Na druhé straně byly zanalyzovány také firmy vybraných potenciálních sponzorů. Konečné návrhy by měly být spojením filosofie potenciálního sponzora v souladu s jedinečnými...
Comparison of benefits and drawbacks of sport sponsorship as opposed to traditional advertising
Belovski, Sašo ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Foret, Miroslav (oponent) ; Ševčík, Miroslav (oponent)
Charles University in Prague Dissertation Work Faculty of Physical Education and Sport Bibliografická identifikace: Autorovo křesní jméno a příjmení: Sašo Belovski Název disertační práce: Srovnání výhod a nevýhod Sportovního sponzorství oproti tradiční reklamě Obor: Sportovní Management Vedoucí disertační práce: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Rok prezentace: 2017 Anotace Cílem této dizertační práce je odpovědět zda rozhodující činitelé v oblasti marketingu upřednostňují a z pravidla využívají reklamu nebo sportovní sponzorství a které jsou rozhodujícími faktory, které je mohou přesvědčit, aby byli nakloněny k prvnímu či druhému propagačnímu nástroji. Hlavní výzkum se opírá o kvalitní metodu 'fenomenologického studia' s cílem porozumět tomu jak jednotlivci (manažeři) vnímají určitou zkušenost v každodenních procesech, které činí logiku v reálném životě, t.j. jaký smysl a jaké jsou jejich zkušenosti strukturovány pokud jde o daný jev (dva propagační nástroje)? Tato znalost byla zachycena osobními rozhovory s relevantními osobami s rozhodovací pravomocí z osmi renomovaných značek. Obdrželi částečně strukturovaný dotazník s volnými otázkami, které je motivovaly ke sdílení svých názorů a pocitů. Výsledky těchto rozhovorů byli interpretovány narativní metodou. Byla vytvořena maticová tabulka, která vysvětluje a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.